|
|
| | |
|
Effective Customer Relationship Management: How Emotion Drives Sustainable Success Amy Sauers
By 2005, companies worldwide had created a $76-billion customer relationship management (CRM) software industry. These pioneers strove to streamline their customer transactions and maximize touchpoints over the lifecycle. On average, these dedicated, innovative firms spent the better part of a year implementing expensive CRM systems and renewing maintenance contracts. After all this devotion, investment, and IT integration, how could it be that up to 70% of CRM projects "fail to live up to expectations"? This book investigates the reason for relationship marketing's failure, and uncovers that this failure is not due solely to CRM IT implementation and strategy problems. The failure to establish long-term relationships with customers is because companies and research have ignored the emotional-relational component of developmental stages in human relationships. Relationship marketing is incomplete unless it models the stuff of real interpersonal relationships - developmental stages,......
| |
| | |
| | |
|
Крестное знамение Крис Кузнецки
АСТ, АСТ Москва. Библиотека приключений. В разных концах планеты происходят загадочные убийства. Таинственный преступник жестоко истязает свои жертвы, а потом распинает их на кресте. Но по какому принципу он выбирает свою добычу? Что общего может быть у католического священника, принца маленькой восточной страны и знаменитого американского спортсмена? Расследование ведет опытный детектив из Интерпола Ник Дайал и постепенно понимает: все предыдущие жертвы для загадочного убийцы - лишь разминка. Его главная цель - знаменитый археолог и его ученица, недавно сделавшие сенсационное открытие, способное перевернуть все наши представления о первых христианах....
| |
| | |
| | |
|
Advances in Case-Based Reasoning: 9th European Conference, ECCBR 2008, Trier, Germany, September 1-4, 2008, Proceedings (Lecture Notes in Computer Science)
This book constitutes the refereed proceedings of the 9th European Conference on Case-Based Reasoning, ECCBR 2008, held in Trier, Germany, in September 2008. The 34 revised research papers and 5 revised application papers presented together with 3 invited talks were carefully reviewed and selected from 71 submissions. All current issues in case-based reasoning are addressed, ranging from theoretical and methodological issues to advanced applications in various fields such as knowledge discovery, similarity, context-awareness, uncertainty, and health sciences....
| |
| | |
| | |
|
Honda CR-V. 1995-2001. Эксплуатация, обслуживание, ремонт
Мир автокниг. Я ремонтирую сам. В книге изложено описание работ по техническому обслуживанию и ремонту автомобилей Honda CR-V 1995-2001 годов выпуска с правым и левым расположением рулевого колеса, на базе готовых запасных частей в условиях гаражной мастерской. Книга может быть использована также при ремонте автомобилией Honda Odyssey, имеющих схожие узлы и агрегаты. Все рабочие операции сопровождаются фотографиями и подробными комментариями, что позволит сэкономить время, силы и средства, а также свести к минимуму риск повреждения техники. Для автомехаников, а также автомобилистов, занимающихся самостоятельным обслуживанием и ремонтом автомобилей....
| |
| | |
| | |
|
Hi-Fructose Collected Edition: Under the Counter Culture (Last Gasp) Attaboy!
For the first time, the critically acclaimed arts magazine Hi-Fructose is collected in a comprehensive expanded hardcover box set. Hi-Fructose magazine showcases an eclectic mix of underground artists, pop surrealists, emerging and rediscovered counter cultures, and awe-inspiring spectacles from around the world. The Hi-Fructose Collected box set compiles the best of the sought after, long-sold-out first four volumes. The box set includes: - expanded art spreads and interviews - five deluxe edition art prints from featured artists - a Do-It-Yourself papercraft art toy - a D-I-Y plush sewing pattern Housed in a candy-themed box, Hi-Fructose Collected contains a complete serving of the best of "under-the-counter culture."...
| |
| | |
| |
На главную
Effective Customer Relationship Management: How Emotion Drives Sustainable Success. Amy Sauers . Книги.
Ульяновск, Элиста, Энгельс, Абакан, Самара, Обнинск, Элиста, Люберцы, Кострома, Ногинск, Пенза, Арзамас, Кисловодск, Новомосковск, Иваново, Нефтеюганск, Тольятти, Елец, Новочеркасск, Владикавказ, Липецк, Арзамас, Химки, Северодвинск, Шахты, Норильск,
Риторика. Ораторское искусство| Загадки, кроссворды| Право в сфере бизнеса| Справочная литература| Релаксация| Рыбалка| Мультфильмы для взрослых| Антикварные книги XVIII века| Современная история России (с 1991 года)| Энциклопедии, справочники| Танец. Хореография| Программы о туризме, путешествиях| Индийские детективы| Французский язык| Обучающие программы и энциклопедии| Эротика| Учебные| Караоке|
купить аудиокнигу, учебная литература, учебник право, купить аудиокнигу, русские сказки, книги бестселлер, печатные издания, молодая гвардия книжный, магазин книги, букинистика, книжные магазины петербурга, книжный магазин, книги санкт петербург, книга почтой, книжный, аудио книги, библиотека фантастики, сказка, детская литература, энцеклопедия, |